reklama

Divokomaková hlava

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Buď mi divým makom

divokým jak červená sama

kvitni vo mne na miestach ktoré vidno z vlaku

kvitni po tichu, ľahko...

ľahšie než vietor zacíti.

Kvitni celý rok na zakázaných miestach,

kvitni divoko jak tvoje srdce...

rastni tam, kde len chceš, vyber si miesto

na sene, na slame, na slnku, v daždi, v zákrute, na mori, na bicykli, v lese...

toč sa s mojím vesmírom,

rástni v ňom,

strať pojem,

budˇmnou celý bez seba,

buď so mnou !

Nauč sa ma opísať bez slov !

Stanislava Kučkovská

Stanislava Kučkovská

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nech budeš kýmkoľvek, nič ma nesklame, nemám žiadne predstavy o tom, aký by si mal byť alebo čo by si mal robiť. Netúžim po žiadnych predstavách o tebe, chcem ťa iba poznávať. Nikdy ma nemôžeš sklamať" Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu