reklama

Bozk na uchu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

align="center"som šťastná align="center"stratila som náušnicu align="center" align="center"bolo to vtedy keď si ma align="center"pobozkal align="center" align="center"pobozkal si ma na ucho align="center" align="center"odvtedy nosím na uchu namiesto náušnice tvoj bozk. align="center" align="center"vďaka, align="center"je to oveľa praktickejšie

Stanislava Kučkovská

Stanislava Kučkovská

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nech budeš kýmkoľvek, nič ma nesklame, nemám žiadne predstavy o tom, aký by si mal byť alebo čo by si mal robiť. Netúžim po žiadnych predstavách o tebe, chcem ťa iba poznávať. Nikdy ma nemôžeš sklamať" Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu