reklama

Plačeš morom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám rada keď plačeš na dne mora,

že som tvoja nočná mora,

že som tvoja líščia nora,

že nie som príliš tvoja.

dno mora si však ty,

a more sú tvoje naivné pohľady.

do budúcna.

to preto, tá morská búrka !

...bez noci však nie je mora,

bez líšky však nie je nora,

bezo mňa zas nie si ty.

tvoja smola

Stanislava Kučkovská

Stanislava Kučkovská

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nech budeš kýmkoľvek, nič ma nesklame, nemám žiadne predstavy o tom, aký by si mal byť alebo čo by si mal robiť. Netúžim po žiadnych predstavách o tebe, chcem ťa iba poznávať. Nikdy ma nemôžeš sklamať" Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu